فروشگاه مرکزی فایل پروژه های دانشجویی

فروشگاه پروژه های دانشجویی , گزارش کارورزی, پاورپوینت آماده پایان نامه , پرسشنامه های روانشناسی, تحقیقات دانشجویی, مقالات دانشجویی, کارورزی دانشگاه , مبانی پای

روشهای تولید درب های خودرو پژو (فنی و مهندسی)

دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات37
حجم فایل41 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

تاریخچه شركت ایران خودرو

شركت ایران خودرو در مرداد ماه 1341 در زمینی به مساحت 2950000 متر مربع در كیلومتر 14 جاده مخصوص تهران كرج با هدف تولید اتوبوس تأسیس گردید و سرمایه اولیه 10 میلیون تومان و در حال حاضر با سرمایه بالغ بر 684 میلیارد ریال با نیروی انسانی حدود 11411 نفر به فعالیت خود ادامه می دهد .

مونتاژ تولید در ایران خودرو با انواع اتوبوس ، مینی بوس و كامیونت در سال 1343 آغاز شد و با مونتاژ و تولید خودروی پیكان ( با امتیاز كرایسلر انگلستان ) در سال 1345 ادامه یافت . در سال 1369 خودروی سواری پژوی 405 به مجموعه تولیدات این شركت اضافه شده است . در طول فعالیت این شركت تغییرات مختلفی در تولید انواع خودرو وجود داشته است از جمله پژوی پارس ، آردی و 206 .

در تولید محصولات فوق بخش های مختلف سواری سازی اتوبوس سازی ، مینی بوس سازی ، ریخته گری ، سالن پرس ، موتورسازی گیربكس ، آكل ، لوازم تكمیلی و تزئینی سهم بسزایی دارد .

با توجه به نوع صنعت و لزوم رعایت اصول مهندسی در مراحل مختلف تولید واحدهای مختلفی نظیر مركز تحقیقات مهندسی صنایع و مهندسی محصول با ارائه روش های جدید به ویژه توسعه فعالیت های طراحی و مهندسی در تحقیق این هدف نقش اساسی داشته اند .

در سال 1378 این شركت با استقرار نظام كیفیت مطابق با استانداردهای جهانی ایزو 9000 موفق به اخذ گواهی نامه ایزو 9001 گردید و هم چنین این شركت با در نظر گرفتن مسئولیت و نقش این واحد تولیدی در مقابل مسائل محیط زیست زمینه بهبود و شرایط زیست محیطی را فراهم كرده و با استقرار نظام مدیریت زیست محیطی بر اساس استاندارد ایزو 14001 در سال 1380 موفق به دریافت این گواهی نامه شد .

در حال حاضر محصولات شركت شامل پژو 206 ، پژو 405 جل ال ایكس ، آردی ، سمند ،‌پارس ، سمند ال لیكس پارس ای ال ایكس می باشد و محصولاتی كه در آینده به بازار عرضه می شود شامل ال نود و 206 صندوق دار و سمند لیموزین می باشد . 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 10:20 ] [ احمد احمد ]
[ ]

روش تولید بوش سیلندر اتومبیل (فنی و مهندسی)

دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات17
حجم فایل15 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

روش تولید بوش سیلندر اتومبیل 

        بوش سیلندر از جمله قطعات چدنی است كه نسبت به ساختار زمینه بسیار حساس است  و ویژگی های ساختاری قطعه تعیین كنندة عمر و دوام و سلامت موتور اتومبیل می باشد . برای تولید این قطعه در صنعت از دو روش استفاده می شود . روش نخست ، ریخته گری در ماسه به روش سیلیكات سدیم است . بوشی كه از این روش تولید می شود دارای استحكام پایینی بوده و بعلت رطوبت موجود در سیستم ، عیوب انقباضی و گازی فراوانی در قطعه مشاهده می شود .

        روش صنعتی و جدید برای تولید بوش سیلندر ریخته گری در قالب فلزی به روش گریز از مركز است . در این روش مذاب به سرعت در قالبی كه در حال گردش است ، ریخته شده ، شكل می گیرد . استفاده از روشهای گریز از مركز برای تولید بوش چدنی به جای روش ریخته گری در ماسه دارای مزایای زیر است :

1ـ حداقل عیوب گازی و انقباضی به همراه ضریب تراكم جرمی بالا

2ـ حذف سیستم راه گاهی و تغذیه و مشكلات موجود در این سیستمها

3ـ حذف سیستم ماهیچه گذاری و مشكلات موجود در این سیستم

4ـ تولید بوش با حداقل ضخامت ممكن برای انجام مراحل ماشین كاری 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 10:19 ] [ احمد احمد ]
[ ]

تحقیق روش تولید (قطعات لاستیكی) (پلیمر)

دسته بندیپلیمر
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات29
حجم فایل19 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

روش و نحوه تولید قطعات لاستیكی

مقدمه:

همانطور كه می دانیم قطعات لاستیكی نیز به نوبة خود در صنعت كاربرد وسیعی دارند از آنجایی كه در دنیای صنعت كمتر دستگاه تا مكانیزی وجود دارد كه در آن قطعات لاستیكی كاربرد نداشته باشد. بیشترین كاربرد قطعات لاستیكی را می توان در صنعت خودروسازی، لوازم خانگی و تجهیزات پزشكی مشاهده كرد.

نمونه هایی را در صنعت خودروسازی، می توان به این ترتیب نام برد:

شركت پلمیر كاران

شركت پلمیركاران تولید كننده قطعات لاستیكی و لاستیك فلز مصرف در صنایع خودروسازی، اوازم خانگی و … می باشد.

این شركت از سال 1375 فعالیت خود را آغاز نموده و در طول سالیان اخیر با تكیه بر تواناییهای فنی و احساس مسئولیت نسبت به تعهدات موفق به جلب اعتماد مشتریان خود شده بطوریكه در این مدت حجم همكاری با شركت های طرف قرار داد مرتباً افزایش یافته است.

یكی از اهداف اصلی و استراتژیك شركت پلمیركاران توسعه و بهبود مداوم در كلیه زمینه ها است، در این راستا از بعد امكانات تولیدی، این شركت هر ساله تعداد ماشین آلات خود را افزایش داده و در سال 1381-1380 اقدام یه ساخت مكان مناسبی جهت استقرار كارخانه و دفتر مركزی خود نمود.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 10:19 ] [ احمد احمد ]
[ ]

بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش (جزوه)

دسته بندیجزوه
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات109
حجم فایل93 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

فهرست مطالب

 فصل اول : کلیات تحقیق

عنوا ن                                                                                  صفحه

مقدمه                                                                                    (1)

بیان اصلی تحقیق                                                                      (2)

تبیین موضوع و مساله                                                                (3)

اهداف تحقیق                                                                           (4)

فرضیه ها                                                                              (5)

متغیرهای تحقیق                                                                       (6)   

نوع,روش وقلمرو تحقیق                                                             (6)

روش جمع آوری وتجزیه وتحلیل اطلاعات                                        (7)

ضرورت انجام تحقیق                                                                (7)

تعریف واژه های تحقیق                                                             (9)

فصل دوم : مبانی نظری تحقیق

گفتار اول:خدمات                                                                    (11)

 

عنوان                                                                                  صفحه

طبقه بندی انواع خدمات                                                             (12)

ویژگیهای امور خدماتی                                                              (13)

گفتار دوم:

تاریخچه وسوابق مساله تحقیق                                                      (14)

اصول حاکم بر بیمه های بازرگانی                                                (15)

تقسیم بندی انواع بیمه                                                               (18)

گفتار سوم:   

تبلیغات و آگهی ها                                                                 (19)

تبلیغات بازرگانی                                                                  (21)

اهداف تبلیغات بازرگانی                                                         (22)

اصول تبلیغات                                                                    (24)

شرایط اثربخشی تبلیغات                                                        (26)

اثرات اجتماعی و اقتصادی تبلیغات                                           (26)

مراحل بوجود آمدن ارتباطات موثر                                           (27)

مزایای تبلیغات                                                                  (27)

 

عنوان                                                                                 صفحه

بازاریابی بیمه های زندگی                                                         (29)

مکعب بازار                                                                         (32)

عوامل تشکیل دهنده بازار                                                         (34)

بازار آگاه و ناآگاه                                                                  (34)

قابلیت جذب بازار                                                                 (35)

اهداف بازاریابی                                                                  (37)

تحقیق و بررسی در بازار بیمه زندگی                                          (39)

بررسی و اندازه گیری اولویت مصرف کنندگان                              (41 )

شیوه های تماس                                                                  (41)

پوشه های تبلیغاتی و اطلاعاتی                                                (42)

فرم پیشنهادی                                                                    (43)

فصل سوم:

روش جمع آوری اطلاعات

مقدمه                                                                            (44)

بررسی اسناد و مدارک                                                       (44)

 

عنوان                                                                                صفحه

تحولات بیمه های زندگی در سال 1372                                       (44)

تحولات بیمه های زندگی در سال 1373                                      (47)

تحولات بیمه های زندگی در سال 1374                                      (48)

تحولات بیمه های زندگی در سال 1375                                      (51)

تحولات بیمه های زندگی در سال 1376                                     (51)

روش بررسی میدانی                                                            (52)

اطلاعات جمع آوری شده از طریق پرسش نامه                              (53)

بررسی فرضیه ها با اطلاعات پرسش نامه ها       

فرضیه 1)                                                                       (55)

فرضیه 2,3,4,5 )                                                             (56)

فرضیه 6)                                                                      (57)

فصل چهارم:

روش های آماری و تجزیه و تحلیل اطلاعات

روش تجزیه و تحلیل اطلاعات پرسش نامه                                (58)

بررسی فرضیه های تحقیق بر اساس روش های آماری

 

عنوان                                                                                صفحه

استدلال فرضیه 1)                                                                (61)

استدلال فرضیه 2)                                                                (63)

استدلال فرضیه 3)                                                                (65)

استدلال فرضیه 4)                                                               (66)

استدلال فرضیه 5)                                                               (67)

استدلال فرضیه 6)                                                              (68)

خلاصه نتایج آزمون فرضیه های تحقیق                                      (71)

فصل پنجم:

خلاصه تحقیق,نتیجه گیری,پیشنهادات

گفتار اول:

خلاصه تحقیق                                                                  (73)

نتیجه گیری                                                                    (74)

پیشنهادات                                                                      (74)

پیوست شماره1)

پرسش نامه                                                                   (76)

 

عنوان                                                                                صفحه

پیوست شماره2)

واژه نامه                                                                          (79)

منابع و ماخذ                                                                      (81)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه:

خطر یا ریسک به عنوان  یک پدیده زیانبار از ابتدای خلقت انسان همواره  و همیشه با او بوده است به طوری که انسان را به تفکر و تعمق برای پیدا کردن راه حلهای مناسب برای پیشگیری از این خطرها و یا در صورت واقع شدن این خطرات  کاهش دامنه  خسارت ناشی از آنها وادار نموده است البته تمام راه حلهایی را که آن زمان بشر پیدا کرده بوداز طریق آزمایش و خطا بود ولی از همان ابتدا انسان نیاز به تامین را در خود ارضاء می نمود که نمونه های آن بسیار زیاد است.مثلآ برای محافظت خود از سرما از پوست حیوانات شکار شده استفاده می نمود و نسل به نسل این یا فته ها را تکمیل نموده و انتقال داده است.ولی مقتضیات زمانی بشر امروز با آن زمان تفاوت دارد .پیشرفت جوامع به خودی خود خطراتی را به همراه می آورد که انسان را ناچار به محافظت از خود در مقابل آنها می نماید.

نمونه آن پدیده  انقلاب صنعتی و  پیامدهای بسیار آن می باشد.  پیامدهای آن نظیر ماشینی شدن تولید, افزایش جمعیت , شهرنشینی, تغییر الگوی مصرف و تولید ودر نتیجه افزایش خطرها نیاز به تامین را تشدید نمود به طوری که مردم به ماهیت آن پی برده و بدون نیاز به تبلیغات بدنبال آن می روند. بیمه در اینگونه کشورها به عنوان یک ابزار مالی شناخته شده و موجب سرمایه- گذاری در بخش های مهم اقتصادی شده است.

عامل اصلی چنین آرامش وامنیتی ارائه تامین از طریق عرضه انواع بیمه های زندگی درای

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 10:19 ] [ احمد احمد ]
[ ]

بازاریابی (مطالعة موردی در مورد حلوا شکری دراج) (جزوه)

دسته بندیجزوه
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات18
حجم فایل168 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بازاریابی 

 (مطالعة موردی در مورد حلوا شکری دراج)

 

فهرست مطالب

عنوان

صفحه

 

مقدمه ...............................................................................................................................................................................................

1

آمیزة بازاریابی ...............................................................................................................................................................................

2

محصول ................................................................................................................................................................................

2

قیمت‌گذاری .........................................................................................................................................................................

4

توزیع ......................................................................................................................................................................................

7

تبلیغ .....................................................................................................................................................................................

9

پیشنهادات ........................................................................................................................................................................................

11

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه

بازاریابی در دنیای امروز و در علم مدیریت از مهمترین ارکان بقای شرکت‌ها می‌باشد. بحث خود را با تعریف بازاریابی شروع می‌کنیم. بازاریابی عبارت است از تأمین رضایت مشتری به شیوه‌ای سودآورد. هدف دوگانة بازاریابی عبارت است از جلب رضایت مشتریان جدید، با دادن وعدة ارزش برتر و حفظ مشتریان کنونی از طریق تأمین رضایت آنان. هر سازمانی، کوچک یا بزرگ، انتفاعی یا غیرانتفاعی، خانگی یا جهانی بدون داشتن یک بازاریابی سالم هیچ موفقیتی نخواهد داشت. بسیاری از مردم چنین می‌پندارند که بازاریابی تنها به معنی فروش و تبلیغ است. امّا باید بدانیم که فروش و تبلیغ بخش نمایان (کوه یخ شناور) بازاریابی است.

ما بازاریابی را نوعی فرآیند اجتماعی و مدیریتی می‌دانیم که بدان وسیله، افراد در گروه‌ها می‌توانند از طریق تولید، ایجاد و مبادلة محصولات و ارزش‌ها با دیگران، نیازها و خواست‌های خود را برآورده سازند.

فعالیت‌های اصلی بازاریابی عبارتند از: تولید محصول، تحقیق، برقرار کردن ارتباط، توزیع، قیمت‌گذاری و ارائة خدمات.

شرکت حلوا شکری درّاج یکی از شرکت‌هایی است که با سابقة نسبتاً طولانی و نزدیک به پنج دهه متأسفانه دارای مشکلات بسیاری در زمینة بازاریابی است. به‌نظر می‌رسد که شرکت‌های بسیاری در ایران از آن‌چه به‌عنوان مشکل فروش از آن یاد می‌شود، رنج می‌برند. متأسفانه صنعت حلوا شکری نیز از این قاعده مستثنی نیست. این صنعت سال‌ها با روش‌های قدیمی در ساخت تولید و فروش کار کرده و می‌کند و امروز که رقیبان زیادی در صنایع غذایی وجود دارند، این صنعت رمق چندانی ندارد.

اساس حلوا شکری مخلوطی از کنجد و شکر است. کنجد پس از شسته شدن حرارت دیده و به شکل مایع که به آن ارده گویند درمی‌آید. بعد این ارده با شکر حرارت دیده که آن هم به‌صورت مایع است ترکیب و ورز خورده و نهایتاً حلوا تولید می‌شود.

به دلیل وجود مشکلات بازاریابی در شرکت حلواشکری درّاج ما بررسی خود را معطوف به بحث بازاریابی در این شرکت می‌کنیم.

آمیزة بازاریابی

آمیزة بازاریابی عبارتست از مجموعه‌ای از ابزارهای قابل کنترل بازاریابی که شرکت آن‌ها را درهم می‌آمیزد تا پاسخگوی بازار مورد هدف باشد، یا آمیزة بازاریابی در برگیرندة همة کارهایی است که شرکت می‌تواند انجام دهد تا هر میزان تقاضا (برای محصولاتش) اثر بگذارد. این کارها را می‌توان به چهار متغیر شناخته شده طبقه‌بندی کرد که عبارتند از:

1ـ محصول 2ـ قیمت 3ـ توزیع 4ـ تبلیغ و ترویج

 

1ـ محصول

محصول عبارتست از هر چیزی که جهت توجه، اکتساب، کاربرد یا مصرف بتوان به بازار عرضه کرد و بتواند نیاز یا خواستی را ارضاء نماید. محصول می‌تواند شامل خدمت نیز باشد. برنامه‌ریز محصول باید از سه جنبه دربارة آن بیندیشد. اساسی‌ترین جنبة آن محصول اصلی است و پاسخگوی این پرسش است که خریدار واقعاً چه چیزی را می‌خرد. محصول اصلی در کانون یا مرکز جای دارد. سطح کیفیت، ویژگی‌‌ها، طرح، نام و نشان تجاری و بسته‌بندی پنج ویژگی محصول واقعی را می‌سازند. برای مثال، حلوا شکری محصول اصلی است ولی بسته‌بندی، نشان تجاری و ویژگی‌هایی 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 10:19 ] [ احمد احمد ]
[ ]

تحقیق در مورد بازارایابی (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات10
حجم فایل12 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 تاثیر فرهنگ بازارایابی را به  سورضه ی و موثر بودن بازاریابی تعیین نماید، در حالیکه سایز شرکنپت خصوصی و حیطه جغرافیایی را ثابت نگاه میدارد.

تحت شرکتها، براساس قدرت فرهنگ بازایابی در شرکت، به گروههایی دسته بندی می شوند و سه دسته مجزا و مشخص نتیجه می شود که عبارتند از:

  1. شرکت هایی با یک فرهنگ بازاریابی و بسیار قوی و مستحکم،( طبق مقیاس های نکته ای 20/2 تا 1)
  2. شرکت هایی با یک فرهنگ«قوی»( از 3 تا 21/2).
  3.  شرکتهایی با یک فرهگ « تا حدیقوی و مستحکم» ( از 6 تا 1/3)

داده های مندرج در جدول V فمیانگین گروها و تست های F را برای چهار بهد موثر بودن و سودمندی بازاریابی، آشکار می سازد. ستون نخست ارزشهایF و Fmc ، نتایج برای تست های طراحی تک فاکتوری برای اثرت فرهنگ بازاریابی به تنهایی را نشان می دهند. ستون دوم، Fcm/s ،ارزش های شرطیF به مینای تأثیر فرهنگ بازاریابی پس از خارج ساختن یا تنظیم کردن برای اثرات سایز شرکت را نشان میدهد. ستون دوم،Fmc/gs ، تست های F برای فرهنگ بازاریابی پس از خارج کردن تأثیرات حیطه جغرافیایی را نشان میدهد.

اینطوری مشخص شد که نتایج بسیار پر اهمیت و زیاد برای طراحی تک فاکتوری و نیز برای تست های شرطی بوده است پس از خارج ساختن سایز شرکت و حیطه جغرافیایی یا تنظیم سازی آنها.

تأثیر پر اهمیت و معنا دار فرهنگ بازاریابی:

تفاوت های مهم و معنا دار بین شرکت ها بنا به اهمیت بسیار زیاد، بالا و متوسطی که برای فرهنگ بازاریابی قایل هستند، برای هر یک از آیتم های موثر بودن بازاریابی، برای طراحی تک فاکتور می باشد. تأثیر مهم فرهنگ بازاریابی به هر مولفه

 

 

 

موثر بودن آن پس از کنار گذاشتن اثرات حیطه جغرافیایی و سایز شرکت، باقی ماند کهH3 ,H2 را حمایت می کند. این یافته ها برای رابطه بسیار قوی بین فرهنگ بازار یابی و موثر بودن برای شرکت های خدماتی و کنترل امتیاز قابل

 می شوند.

خلاصه و مشکلات سرپرستی:

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 10:19 ] [ احمد احمد ]
[ ]

تحقیق آینده مدیریت منابع انسانی (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات42
حجم فایل19 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

آینده مدیریت منابع انسانی


مقدمه  به واسطه تغییر محیط كسب و كار، مدیریت منابع انسانی (HRM) ، نیز لزوماً باید تغییر كند. نظر به ضرورت پاسخگویی به تغییرات، پیش بینی محیط، تغییرات و اتخاذ تصمیمات اثرگذار درخصوص آینده، مدیریت منـــابع انسانی باید تغییر كند. آینده غیرقابل پیش بینی است و مشكل است تعیین كنیم كه چه پیش خواهدآمد. از این رو انعطاف پذیری و كسب دانش كافی درجهت پاسخگویی به این عدم قطعیت ها مهم است. درحالی كه مدیران منابع انسانی ارتباط خود را با توسعه فناورانه حفظ می كنند، ضروری است موضوعاتی كه با نقشهای اصلی پرسنلی آنها مرتبط می شوند را با موضوعات عمومی كاری و اقتصادی تركیب كنند. لازم به ذكر است كه واحدها و مدیران منابع انسانی موفق، تاثیر استراتژیك مهمی بر سازمانهای متبوعشان دارند.

    البته، نقشهای اصلی پرسنلی با مهمترین منابع سازمانی، یعنی نیروی كار، مرتبطند. اداره نقشهای مذكور یعنی به كارگماری، انتخاب، انتصاب، آموزش، توسعه و غیره تاثیرات مستقیمی در بــرگشت سرمایه سهامداران و بهره وری دارند. شركتهای موفق به طور مستمر كاركنان بهره ور را جذب و حفظ می كنند.

موضوعهای پرسنلی در منابع انسانی

اولین نقش پرسنلی مدیران، استخدام كاركنان مناسب است. میزان سهولت این امر به عواملی بستگی دارد. شاید یكی از عوامل عمده، وضعیت بازار كار محلی باشد. در اواخر دهه 1990، نرخ بیكاری درحال تنزل، یك عامل كلیدی محسوب می شد و براین اساس رقابت برای جذب افراد مستعد، بالا بود. مدیران بایستی به سرعت به استخدام افراد مستعد می پرداختند یا درخصوص از دست رفتن نیروی كار مستعد ریسك می كردند. در وضعیت كنونی، این شرایط تغییریافته و یك شركت ممكن است تعداد زیادی رزومه دریافت كند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 10:18 ] [ احمد احمد ]
[ ]

اینترنت، ابزاری كارآمد در خدمت تبلیغات (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات40
حجم فایل26 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

اینترنت، ابزاری كارآمد در خدمت تبلیغات

چكیده

اینترنت همراه با رشد روزافزون خود، كاربردهای فراوانی در صنایع مختلف یافته است. امروزه اینترنت بعنوان رسانه‌ای قدرتمند در اختیار صنعت تبلیغات قرار گرفته است. بدلیل ویژگی‌ها و مزیتهای فراوانی كه اینترنت در مقایسه با رسانه‌های سنتی دارد، تبلیغات اینترنتی شاهد رشد فراوانی در طی سالیان اخیر بوده است. این مقاله به ادبیات موضوع می‌پردازد كه شامل تعریف تبلیغات اینترنتی، تاریخچه و روند آن از ابتدای پیدایش تا كنون، انواع و اشكال مختلف تبلیغات اینترنتی، و نیز مزیتها و محدودیتهای آن می‌باشد.

توضیح : این مقاله تلفیقی از دو مقاله (1)اینترنت؛ ابزاری كارآمد در خدمت تبلیغات (منتشر شده در شماره 10 ماهنامه دانش تبلیغات) و (2)تبلیغات اینترنتی در ایران: تنگناها و راهكارها (سومین كنفرانس بین‌المللی مدیریت – 29 آذر لغایت 1 دی‌ماه 1384) است كه توسط نویسندگان منتشر شده‌اند. به منظور جلوگیری از تكرار و هدایت سریعتر خوانندگان به سمت مطلب مورد نظر این تلفیق توسط سایت راهكار مدیریت انجام شده است.

كلیدواژه : تبلیغات؛ تبلیغات اینترنتی؛ بازاریابی؛ اینترنت


پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 10:18 ] [ احمد احمد ]
[ ]

تحقیق ایمنی و بهداشت محیط كار2 (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات136
حجم فایل55 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

ایمنی و بهداشت محیط كار

تاریخچه:

بشر از زمانی كه خود را شنا خته، در پی تلاش و فعالیت بوده و طبیعتاً در مسیر زمان، تحولاتی را پشت سر گذاشته است.

در دوره‎هایی كه زندگی بشر از شكار و صید و یا كشاورزی تأمین می‎شده، به سبب سادگی ابزار، عوارض وابسته به شغل (ایمنی و بهداشت محیط كار) ناچیز بوده است و در اكثر موارد از چند خراش یا زخم ساده یا حدا كثر شكستگی اعضاء تجاوز نمی‎كرده است، ولی بتدریج كه صنعت پیشرفت كرد و نیروی محركه مكانیكی و الكتریكی بوجود آمد، خطرات نیز به همان نسبت افزایش یافت. 

در بخشنامه‎ای به تاریخ 28 مه 1845 وزیر كشور و دارایی پروس توصیه نمودند كه برای كارخانه‎ها بازرسان طبی تعیین شود. در سال 1853 برای مراكز صنعتی دوسلدرف- اكس لاشاپل و آرنسبرگ، بازرسانی از سوی دولت، انتخاب و موظف شدند كه به امور حفاظتی و نیز سلامت كارگران جوان رسیدگی كنند.

حمایت عمومی از كارگران، در مقابل حوادث و بیماری‎های ناشی از كار،  با تدوین قوانینی بوسیله كنفدراسیون آلمان شرقی در سال 1869 تأمین شد  و سپس در سال 1872 یك نظام بازرسی حفاظت و بهداشت كار بطور كلی، در پروس و تقریباً در همان دوره در ایالات صنعتی ساكس و باد بوجود آمد.

به موجب قانون امپراطوری مصوب 15 ژوئیه 1878، بازرسی كارخانه‎ها در كلیه ایالات آلمان اجباری گردید.  قوانین مربوط به بیمة حوادث ناشی از كار ‎- كه در چهارچوب آن نظام انجمن‎های معاضدت و بیمه حوادث بوجود آمد‎- در سال 1884 تدوین گردید.

 انجمن ژاپنی برای رفاه در صنایع كه در سال 1928 تأسیس شد، یكی از قدیمی‎ترین سازمانهای  موجود در آسیا   می‎باشد و به دنبال آن انجمن هندی برای حفاظت كه در سال  1931  تأسیس شد. در كشور استرالیا شورای ملی برای حفاظت و انجمن گال جدید جنوبی، فعالیت‎های خود را از سال 1927 آغاز كرده‎اند.

 شاید در صنعت معدن بیشتر از هر رشته دیگر در زمینه حفاظت تحقیقات به عمل آمده باشد. انفجار گاز و غبار، موارد حریق، تأسیسات برقی از مسائل هستند كه درباره آنها كارهای زیادی صورت گرفته است. بطور كلی صنعت از تحقیقات مربوط به محصولات شیمیایی 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 10:18 ] [ احمد احمد ]
[ ]

ایمنی و بهداشت محیط كار (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات69
حجم فایل108 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

ایمنی و بهداشت محیط كار

تاریخچه:

بشر از زمانی كه خود را شنا خته، در پی تلاش و فعالیت بوده و طبیعتاً در مسیر زمان، تحولاتی را پشت سر گذاشته است.

در دوره‎هایی كه زندگی بشر از شكار و صید و یا كشاورزی تأمین می‎شده، به سبب سادگی ابزار، عوارض وابسته به شغل (ایمنی و بهداشت محیط كار) ناچیز بوده است و در اكثر موارد از چند خراش یا زخم ساده یا حدا كثر شكستگی اعضاء تجاوز نمی‎كرده است، ولی بتدریج كه صنعت پیشرفت كرد و نیروی محركه مكانیكی و الكتریكی بوجود آمد، خطرات نیز به همان نسبت افزایش یافت.

با وقوع انقلاب صنعتی در سالهای بین 1760 تا 1830 در انگلستان و سرایت آن به دیگر كشورهای اروپایی، نیروی محركه مكانیكی و الكتریكی وبوجود آمد با گسترش اختراعات و اكتشافات به تدریج كارهای دستی، ماشینی شد.

استفاده از انرژیهای ماهیچه‎ای، حیوانات، باد و جریان آب به حداقل رسید و استفاده از انرژی جریان الكتریسیته، انرژی بخار (از طریق ماشین بخار و توربین بخار) و انرژی سوخت (گازهای ناشی از سوخت بنزین و گازوئیل) افزایش یافت و جایگزین  آنها شد.

انقلاب صنعتی با اختراع ماشین بخار (1782) توسط «جیمز وات» آغاز شد و جهشی در صنایع نساجی و به دنبال آن در صنایع دیگر در انگلستان ایجاد كرد. سپس با اختراع وسایل ماشینی متعدد (به منظور تغییر و تبدیل انرژی) به سرعت در تمام اروپا و آمریك او بعد هم در نقاط دیگر جهان گسترش یافت.

در نتیجة انقلاب صنعتی و اختراع و تكامل ماشینهای تولید جدید، محیط كار از خانه‎ها و كارگاه‎های كوچك به كارخانه‎ها كشانده شد و صنعت چهره جدیدی به خود گرفت.

هرچند انقلاب صنعتی برای انسان آسایش زیادی در زندگی  به همراه آورد و باعث گسترش پیشرفت در كلیه مظاهر و شؤون حیات شد، لیكن این دگرگونیها جنبه‎های منفی نیز به دنبال داشت كه مهمترین آنها حوادث صنعتی، سروصدا، آلودگی محیط زیست و آلودگی هواست.

دربارة‌ پیشگیری از حوادث صنعتی بایستی اذعان داشت كه بشر با قیمتی گزاف و دردناك تجربه اندوزی كرده است. اوایل قرن نوزدهم با اوج انقلاب صنعتی و ورود ماشین در عرصه تولید، تغییرات شگرف، وسیع و همه  جانبه‎ای در شیوه زندگی  و اوضاع اقتصادی، صنعتی، اجتماعی و فرهنگی مردم جهان پدیدار شد.

اولین قانون كار  را فرانسه در خصوص كارخانه‎ها و كارگاه‎هایی كه ار انرژی مكانیكی استفاده می‎نمودند و یا كار بطور مداوم در آنها صورت می‎گرفت، مدون ساخت و همین قانون یك نظام بازرسی را در كارخانه‎هایی كه دارای 20 كارگر بودند پیش‎بینی نمود، معذالك قوانین لازم در خصوص حفاظت فنی و واقعی كلمه تا سال 1839 تدوین نگردید. 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 10:18 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 صفحه بعد