فروشگاه مرکزی فایل پروژه های دانشجویی

فروشگاه پروژه های دانشجویی , گزارش کارورزی, پاورپوینت آماده پایان نامه , پرسشنامه های روانشناسی, تحقیقات دانشجویی, مقالات دانشجویی, کارورزی دانشگاه , مبانی پای

دانلود پاورپوینت آشنایی با مفاهیم اصلی مدیریت هزینه (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات40
حجم فایل171 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت آشنایی با مفاهیم اصلی مدیریت هزینه

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 40 اسلاید

دسته: حسابداری مدیریت

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان "آشنایی با مفاهیم اصلی مدیریت هزینه"بوده و در 40 اسلاید طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) درسحسابداری مدیریت در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و حسابداری مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل  موارد زیر است:

مقدمه

هزینه

تخصیص هزینه (Cost Assignment ) و تسهیم هزینه (Cost Allocation)

هزینه مواد مستقیم (Direct Material) و غیرمستقیم (Indirect Material)

هزینه دستمزد مستقیم و غیرمستقیم

سایر هزینه های غیر مستقیم

محرکهای هزینه و رفتار هزینه

چهار نوع محرک هزینه

محرک هزینه مبتنی برفعالیت

 محرک هزینه مبتنی برحجم

محرک هزینه ساختاری

محرک هزینه اجرایی

نمودار هزینه کل در یک محدوده وسیع از خروجیها

هزینه های ثابت و متغیر

هزینه ثابت

هزینه های پلکانی

هزینه ظرفیت در مقابل هزینه مصرفی

محرکهای هزینه ساختاری و اجرایی

محرکهای هزینه اجرایی

مفاهیم هزینه برای هزینه یابی محصول و خدمت

حسابداری بهای تمام شده محصولات و خدمات

محاسبه بهای تمام شده در شرکتهای تولیدی، بازرگانی و خدماتی

مقایسه صورت سود و زیان در شرکتهای تولیدی وبازرگانی

مفاهیم هزینه برای برنامه ریزی و تصمیم گیری

هزینه مربوط

هزینه های بودجه شده

هزینه های استاندارد

هزینه های استاندارد

هزینه ریخته شده

 ویژگی اطلاعات هزینه برای تصمیم گیری

هزینه- منفعت اطلاعات هزینه

مفاهیم هزینه برای کنترل عملیات و مدیریت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ دوشنبه 9 بهمن 1396 ] [ 14:04 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت انتخاب و اجرای استراتژی با استفاده از تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش و کارت ارزیابی متوا

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات38
حجم فایل294 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت انتخاب و اجرای استراتژی با استفاده از تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش و کارت ارزیابی متوازن

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 38 اسلاید

دسته: حسابداری مدیریت

این فایل با عنوان"انتخاب و اجرای استراتژی با استفاده از تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش و کارت ارزیابی متوازن"بوده و در 38 اسلاید طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) درس حسابداری مدیریت در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و حسابداری مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل  موارد زیر است:

مقدمه

اهداف فصل

ویژگیهای بیانیه مأموریت

سه عامل مهم در تدوین بیانیه ماموریت

تمرکز حسابداری مدیریت و مدیریت هزینه در گذشته و حال

معیارهای موفقیت استراتژیک

معیارهای مالی وغیر مالی سنجش عوامل  اصلیایجاد موفقیت شرکتها

عوامل اصلی ایجاد موفقیت شرکت        

پیامد های فقدان اطلاعات استراتژیک

تعیین موقعیت استراتژیک

استراتژی رقابتی رهبری هزینه

استراتژی رقابتی تمایز

مقایسه دو استراتژی رهبری هزینه و تمایز

نحوه انتخاب و اجرای استراتژی رقابتی شرکت

شناسایی عوامل اصلی موفقیت شرکت از طریق انجام تجزیه و تحلیلStrengths , weaknesses , opportunities , threats analysis

تحلیل نقاط قوت ، ضعف ، فرصت ها و تهدیدات بیرونی علیه شرکت( swot )

استراتژی ضعف – فرصت ( wo )

استراتژی ضعف – تهدید ( WT )

انتخاب معیارهایی برای سنجش میزان دستیابی به مقادیر مورد انتظار در خصوص عوامل اصلی ایجاد موفقیت شرکت

کارت ارزیابی متوازن(balanced score card )

رابطه چهار جنبه موجود در کارت ارزیابی متوازن

هزینه ، کیفیت ، زمان

تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش

انتخاب استراتژی رقابتی شرکت ، تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش و کارت ارزیابی متوازن

مدیریت هزینه استراتژیک در سازمان های غیرانتفاعی و دولتی

استفاده از تجزیه و تحلیل استراتژیک برای مدیریت هزینه

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ دوشنبه 9 بهمن 1396 ] [ 14:04 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت آشنایی با حسابداری مدیریت(فصل اول کتاب حسابداری مدیریت تألیف شباهنگ) (حسابداری)

دسته بندیحسابداری
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات39
حجم فایل1.813 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت آشنایی با حسابداری مدیریت(فصل اول کتاب حسابداری مدیریت تألیف شباهنگ)

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 39 اسلاید

دسته: حسابداری مدیریت

کتاب حسابداری مدیریت تألیف شباهنگ جزو مهم ترین منابع درس حسابداری مدیریت برای رشته های مجموعه مدیریت و حسابداری در سطح کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل اول این کتاب با عنوان"آشنایی با حسابداری مدیریت"بوده و در 39 اسلاید طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) درسحسابداری مدیریت در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و حسابداری مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل  موارد زیر است:

واژه مدیریت هزینه به چه معناست

جایگاه حسابداری مدیریت و حسابداری مالی در سازمان

تفاوت حسابداری مالی و مدیریت

ارتباط اطلاعات تهیه شده توسط حسابداری مدیریت با چهاروظیفه اصلی مدیریت

مدیریت استراتژیهای شرکت

برنامه ریزی و تصمیم گیری

کنترل عملیات و مدیریت

تهیه صورتهای مالی

مدیریت استراتژی و مدیریت هزینه استراتژیک

نقش اطلاعات مدیریت هزینه در سازمان

محیط تجارت معاصر

رقابت جهانی

پیشرفت در فناوری اطلاعاتی و تولیدی

سیستم نوین اقتصادی

تغییر ساختار مدیریت و اداره سازمان

توجهات اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی

ابزار ها و فنون مورد استفاده توسط مدیران در عصر حاضر

بهینه کاوی یا تراز سنجی

مدیریت کیفیت جامع

بهبود مستمر فرآیند ها ( کایزن)

هزینه یابی و مدیریت بر مبنای فعالیت

  مهندسی مجدد

  تئوری محدودیت ها

  هزینه یابی هدف

هزینه چرخه عمر

کارت ارزیابی متوازن

فرضها و اصول مدیریت جامع كیفیت

نقش مدیران ارشد در مدیریت جامع كیفیت

رویکردهای بهبود

جایگاه کایزن در سازمان

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ دوشنبه 9 بهمن 1396 ] [ 14:03 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت شخصیت و رابطه آن با رفتار سازمانی (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات60
حجم فایل2.618 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت شخصیت و رابطه آن با رفتار سازمانی

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 60 اسلاید

دسته: مدیریت- حسابداری- اقتصاد ( درس رفتار سازمانی- رفتار سازمانی پیشرفته)- مدیریت اجرایی(درس تحلیل رفتاری و مدیریت منابع انسانی)

این فایل در زمینه " شخصیت و رابطه آن با رفتار سازمانی"بوده و در 60 اسلاید با تصاویر و شکلهای بسیار زیبا طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) برای درس رفتار سازمانی، در سطح کارشناسی و رفتار سازمانی پیشرفته،  تحلیل رفتاری و مدیریت منابع انسانی رشته های مجموعه مدیریت و مدیریت اجرایی در سطح کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل  موارد زیر است:

مقدمه

شخصیت (personality)

توانایی ها (Abilities)

آیا شخصیت واقعی است ؟

جنبه های شخصیتی مرتبط با کار

پنج بعد عمده شخصیت و رفتار سازمانی

الگوی رفتاری نوعA

الگوی رفتاری نوعB  

عوامل مؤثر در عدم دستری به سمت عالی اجرایی در نوع A

نوع A ) و(B و روابط میان فردی

شخصیت بیش فعال

رابطه بین شخصیت بیش فعال و موفقیت

خود اثربخشی  Self-Efficacy
خود - نظارتی   Self-monitoring

خودنظارتی و عملکرد
خود نظارتی و موفقیت شغلی

افراد خود - نظارتی در سطح بالا

افراد خود نظارتی در سطح پایین

دلایل موفقیت افراد خود نظارتی در سطح بالا
خود نظارتی و مدیریت تأثیر

جنبه منفی خود نظارتی در سطح بالا

  ماکیاولیسم

روش های حفاظت از خود در مقابل روش بیرحمانه ماکیاول گرایان

انگیزه های مرتبط با کار
کسب موفقیت ، قدرت و وابستگی

انگیزه موفقیت :Achievement motivation
جستجوی برتری

افراد با انگیزه موفقیت بالا

انگیزه قدرت و وابستگی
افراد صبح و افراد شب

توانایی ها

توانایی های هوشمندی

جنبه های مختلف هوشمندی

3جنبه متمایز هوش

هوش ترکیبی

هوش تجربی

هوش زمینه ای

هوش هیجانی(EQ)

توانایی های فیزیکی

سنجش تفاوت های فردی: (روش های اصلی)

روش های آماری معمول در حوزه رفتار سازمانی

توانایی های هوشی

قابلیت اعتبار و اطمینان آزمون

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ دوشنبه 9 بهمن 1396 ] [ 14:03 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت رفتار در سازمانها (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات30
حجم فایل435 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت رفتار در سازمانها

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 30 اسلاید

دسته: مدیریت- حسابداری- اقتصاد ( درس رفتار سازمانی- رفتار سازمانی پیشرفته)- مدیریت اجرایی(درس تحلیل رفتاری و مدیریت منابع انسانی)

این فایل در زمینه "رفتار در سازمانها"بوده و در 30 اسلاید طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) برای درس رفتار سازمانی، در سطح کارشناسی و رفتار سازمانی پیشرفته،  تحلیل رفتاری و مدیریت منابع انسانی رشته های مجموعه مدیریت  و مدیریت اجرایی در سطح کارشناسی ارشدمورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل  موارد زیر است:

نگرش های مرتبط باکار: احساسات در رابطه با مشاغل ، سازمان ها و کارکنان

نگرش

رضایت شغلی : نگرش های مرتبط به شغل افراد                                                         

سنجش رضایت شغلی

تئوری های رضایت شغلی                                                 

عوامل انگیزشی

پیامد های نارضا یتی شغلی                                        

رضایت شغلی وانجام وظایف

چگونه می توان رضایت شغلی را بالا برد ؟

تعهدات سازمانی  : احساس وابستگی به سازمانها                              

تعهد سازمانی   

پیشنهاداتی برای بالا بردن تعهد سازمانی   

پیش داوری : نگرش های منفی نسبت به دیگران                

تنوع در مقابل پیش داوری : واقعیت های متناقض سازمانی   

گروه بندی های متعدد از نگرش های پیش داورانه در محیط کار   

مدیریت نیروی کار متنوع : تمرین های رایج 

برنامه های مدیریت تنوع

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی, املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ دوشنبه 9 بهمن 1396 ] [ 14:03 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت توسعه مسیر شغلی و استرس کاری (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات27
حجم فایل469 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت توسعه مسیر شغلی و استرس کاری

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 27 اسلاید

دسته: مدیریت- حسابداری- اقتصاد ( درس رفتار سازمانی- رفتار سازمانی پیشرفته)- مدیریت اجرایی(درس تحلیل رفتاری و مدیریت منابع انسانی)

این فایل در زمینه "توسعه مسیر شغلی و استرس کاری "بوده و در 27 اسلاید با تصاویر و شکلهای بسیار زیبا طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) برای درس رفتار سازمانی، در سطح کارشناسی و رفتار سازمانی پیشرفته،  تحلیل رفتاری و مدیریت منابع انسانی رشته های مجموعه مدیریت و مدیریت اجرایی در سطح کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل  موارد زیر است:

جامعه پذیری سازمانی       

فرایند جامعه پذیری سازمانی    

مشاوره                                  

چگو نگی شکل گیری روابط مشاوران

مهمترین جنبه های برنامه ریزی شغلی

عوامل مؤثر در انتخاب شغل

تعریف مسیر شغلی

چهار مسیر شغلی در سازمان های مدرن 

چرخش شغلی

جنسیت و مسیرهای شغلی              

سقف شیشه ای

استرس

علل استرس                  

عوامل سازمانی و شغلی استرس      

عوامل مرتبط با دیگر جنبه های زندگی            

وقایع استرس زای زندگی

مسائل زندگی روزمره

استرس و انجام وظیفه              

پیامدهای جسمانی و روانی استرس      

کاهش تاثیرات نامطلوب استرس

استراتژی سازمانی برای مدیریت استرس 

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی, املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ دوشنبه 9 بهمن 1396 ] [ 14:03 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت پویایی‎های گروه و کار تیمی (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات32
حجم فایل503 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت پویایی‎های گروه و کار تیمی

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 32 اسلاید

دسته: مدیریت- حسابداری- اقتصاد ( درس رفتار سازمانی- رفتار سازمانی پیشرفته)- مدیریت اجرایی(درس تحلیل رفتاری و مدیریت منابع انسانی)

این فایل در زمینه "پویایی‎های گروه و کار تیمی"بوده و در 32 اسلاید با تصاویر و شکلهای بسیار زیبا طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) برای درس رفتار سازمانی، در سطح کارشناسی و رفتار سازمانی پیشرفته،  تحلیل رفتاری و مدیریت منابع انسانی رشته های مجموعه مدیریت  و مدیریت اجرایی در سطح کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل  موارد زیر است:

تعریف گروه و تفاوت گروه‎های رسمی و غیررسمی

مشخصه‎ی اصلی گروه

انواع گروه

انواع گروه های رسمی

انواع گروه های غیر رسمی

دلایل پیوستن افراد به گروه‎ها

مراحل تکامل گروه: تئوری عمومی بروس تاکمن

ساختارهای گروه

نقش‎ها

چرا و چه زمانی هنجارها تقویت می شوند

انسجام و پیوستگی، علل و پیامدها

گروه اندیشی

پویایی گروهی و اثر گروه بر عملکرد افراد

عوامل تسهیل اجتماعی

عملکرد گروه‏ها و تنوع فرهنگی

کاهش توان اجتماعی

  چه زمانی کاهش توان اجتماعی اتفاق می‏افتد

  دلایل کاهش توان اجتماعی

تعریف تیم و تمایز آن از گروه

انواع تیم

مراحل ایجاد یک تیم

دلایل شکست برخی از تیم‏ها

توصیه‏هایی برای ساخت تیم با عملکرد بالا

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ دوشنبه 9 بهمن 1396 ] [ 14:02 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت ارتباطات میان فردی در سازمان (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات15
حجم فایل450 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت ارتباطات میان فردی در سازمان

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 15 اسلاید

دسته: مدیریت- حسابداری- اقتصاد ( درس رفتار سازمانی- رفتار سازمانی پیشرفته)- مدیریت اجرایی(درس تحلیل رفتاری و مدیریت منابع انسانی)

این فایل در زمینه "ارتباطات میان فردی در سازمان"بوده و در 15 اسلاید با تصاویر و شکلهای بسیار زیبا طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) برای درس رفتار سازمانی، در سطح کارشناسی و رفتار سازمانی پیشرفته،  تحلیل رفتاری و مدیریت منابع انسانی رشته های مجموعهمدیریت  و مدیریت اجرایی در سطح کارشناسی ارشدمورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل  موارد زیر است:

ماهیت اصلی ارتباطات

فرآیند ارتباطات

نقش اساسی ارتباطات در سازمان

 ارتباطات کلامی

پیوستار ارتباط کلامی

ارتباطات غیر کلامی

تفاوت های فردی در ارتباطات

شبکه های ارتباطی

ساختار سازمانی : هدایت کننده جریان پیام

غلبه بر موانع ارتباطات

میزان جریان اطلاعات : اجتناب از حجم اضافی اطلاعات

 

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی, املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ دوشنبه 9 بهمن 1396 ] [ 14:02 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت ادارك و یاد گیری: درك و سازگاری با محیط كار (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات28
حجم فایل1.414 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت ادارك و یاد گیری: درك و سازگاری با محیط كار

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 28 اسلاید

دسته: مدیریت- حسابداری- اقتصاد ( درس رفتار سازمانی- رفتار سازمانی پیشرفته)- مدیریت اجرایی(درس تحلیل رفتاری و مدیریت منابع انسانی)

این فایل در زمینه "ادارك و یاد گیری: درك و سازگاری با محیط كار"بوده و در 28 اسلاید با تصاویر و شکلهای بسیار زیبا طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) برای درس رفتار سازمانی، در سطح کارشناسی و رفتار سازمانی پیشرفته،  تحلیل رفتاری و مدیریت منابع انسانی رشته های مجموعه مدیریت  و مدیریت اجرایی در سطح کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل  موارد زیر است:

مقدمه

ادراك و یاد گیری

اسناد (Attribution)

استنباط تطبیقی (Correspondent inferences)

اسناد سببی در مسئولیت

تئوری کلی در اسناد سببی

خطاهای ادراكی

كلیشه سازی

فایق آمدن بر خطاهای ادراك اجتماعی

ادراك دیگران : كاربرد های سازمانی

یاد گیری :سازگاری با جهان اطراف

اشكال یاد گیری

یاد گیری : شرطی كردن عامل / شرطی كردن وسیله ایی

انواع تقویت

برنامه های تقویت

الگوی اداره پاداش

یاد گیری  مشاهده ای

یادگیری مبتنی بر مشاهده

كاربرد یادگیری در سازمان

آموزش سیستماتیك

اصول موثر بر آموزش در سازمانها

بازخورد 360 درجه

مدیریت رفتار سازمانی

مراحل مدیریت رفتار سازمانی

انضباط

روش های كاهش پیامد های منفی تنبیه

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ دوشنبه 9 بهمن 1396 ] [ 14:02 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت سازمان همكاریهای اقتصادی (اكو) (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات38
حجم فایل1.959 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت سازمان همكاریهای اقتصادی (اكو)

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 38 اسلاید

دسته: مدیریت- حسابداری- اقتصاد ( درس بازرگانی بین الملل)

این فایل در زمینه "سازمان همكاریهای اقتصادی (اكو) "بوده و در 38 اسلاید با تصاویر و شکلهای بسیار زیبا طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) درس بازرگانی بین الملل رشته های مدیریت- حسابداری و اقتصاد در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل  موارد زیر است:

مقدمه

تاریخچه

اركان سازمان همكاری اقتصادی (اكو) بر اساس عهدنامه ازمیر

شورای وزیران
شورای قائم مقامان
شورای برنامه‌‌ریزی منطقه ای
کمیته‌های فنی

دبیرخانه
سازمان تخصصی

اقدامات مهم اكو در چند سال اخیر

برخی ویژه گی های اکو

اهداف و وظایف

نقاط ضعف اكو

نقاط قوت اكو

برخی آمارهای اكو

منابع

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ دوشنبه 9 بهمن 1396 ] [ 14:02 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 صفحه بعد